fredag 7 april 2017

Vår



Äntligen har det börjat bli vår !

Vintern känna alltid lång och jobbig men nu börjar det ju ljusna ..
Och för oss med djur börjar dom lättare dagarna när djuren kan vara ute länge och njuta av vädret . 

De gillar ju verkligen inte snö och nu mörks det att de njuter av en lagom varm dag 


Om man ändå hade ett sånt skönt och problem fritt liv ... 

Tyvärr har jag själv inte det , baksidan av det fina med djuren kantas av att jag på kvällarna jobbar för ett helt sjukt dåligt företag ! 
Där man blir så dåligt behandlad och där man inte får någon respekt för att man bara är en vanlig person ! Där är man slav och ska vara tyst och göra det man blir tillslag eller läsa tankar och lösa problem som ej finns !! 

Men snart verkar det lösa sig det med för som det lät idag får jag väll sparken .. 

Det vore så härligt om man inte behövde jobba för dem men det är en extra inkomst som går direkt till djuren ... utan den kan det bli svårt att ha kvar djuren .. 

Jag får ju tyvärr inte säga nått om företaget eftersom dom har tvingat mig att skriva på ett tystnadsplikt avtala på 10 sidor .. 

Vore så trevligt med lite stöd från er underbara läsare ! 

Maila eller kommentera
Info@ankagg.se

Kolla gärna in youtube

https://www.youtube.com/channel/UCp2HaJjM6hPl8HcI9F8HbTQ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar